Descopera lumea noastra Genius 📖
Cosul Tau

Geografia Turismului. Metode de analiza in turism - Aurel Gheorghilas

Geografia Turismului. Metode de analiza in turism - Aurel Gheorghilas
Genius -10 %
Geografia Turismului. Metode de analiza in turism - Aurel Gheorghilas
PARTEA  I - a   NOTIUNI GENERALE DE GEOGRAFIA TURISMULUI Capitolul 1. ASPECTE GENERALE, CONTINUT, TERMINOLOGIE /11 1. 1. Geografia turismului – obiect interdisciplinar de studiu /11 1. 2. Concepte si definiri in Geografia turismului /15 1. 3. Organizatii internationale cu responsabilitati in domeniul turismului /25 Capitolul 2. SCURT ISTORIC AL APARITIEI SI EVOLUTIEI  CALATORIILOR TURISTICE /30 2. 1. Perioada antica /30 2. 2. Perioada evului mediu pana in secolul al XVII-lea /35 2. 3. Perioada engleza – secolele XVII-XVIII /38 2. 4. Perioada moderna – secolul XIX - inceputul secolului XX /41 Capitolul 3. DIMENSIUNEA FENOMENULUI TURISTIC IN  PERIOADA CONTEMPORANA /45 3. 1. Consolidarea turismului ca fenomen de masa /45 3. 2. Dimensiunea actuala a circulatiei turistice internationale /50 3. 3. Turismul si dezvoltarea durabila /59 Capitolul 4. TIPURI SI FORME DE /65 4. 1. Criterii de clasificare si particularitati /65 4. 2. Noi tipuri si forme de turism /82 Capitolul 5. BAZINELE TURISTICE ALE TERREI /91 5. 1. Bazinul turistic al Europei /92 5. 1. 1. Exploatarea turistica a zonelor de litoral /92 5. 1. 2. Amenajarea si valorificarea turistica a Muntilor Alpi /100 5. 1. 3. Elementele componente si valorificarea spatiului turistic cultural  european / 105 5. 2. Bazinul turistic al Americii si zonelor sale adiacente /135 5. 2. 1. Oferta pentru turism litoral /137 5. 2. 2. Obiective si zone consacrate pentru turismul cultural /141 5. 3. Bazinul turistic al Asiei, Australiei si Oceaniei /148 5. 3. 1. Complexitatea obiectivelor turistice cultural-istorice /151 5. 3. 2. Turismul de lux. Studiu de caz – Dubai – Emiratele Arabe Unite /165 5. 3. 3. Turismul de pionierat. Studiu de caz – Muntii Himalaya /168 5. 4. Bazinul turistic al Africii /170 PARTEA a II-a   METODE SI INDICATORI DE ANALIZA PRIVIND ACTIVITATEA TURISTICA Capitolul 6. SISTEME STATISTICE UTILIZATE IN INDUSTRIA TURISMULUI /177 6. 1. Metode de obtinere a informatiei statistice /177 6. 2. Tipuri de indicatori turistici – criterii de clasificare/181 Capitolul 7. INFRASTRUCTURA SI SERVICIILE DE TRANSPORT TURISTIC/186 7. 1. Transporturile turistice aeriene /187 7. 2. Transporturile turistice terestre /193 7. 3. Transporturile turistice navale /199 Capitolul 8. STRUCTURI DE PRIMIRE TURISTICA / 201 8. 1. Structuri de cazare /201 8. 2. Unitatile si serviciile de alimentatie publica /211 8. 3. Structuri si servicii de agrement /215 8. 4. Forta de munca din turism /  221 Capitolul 9. PIATA TURISTICA – CARACTERISTICI SI INDICATORI DE EVALUARE /224 9. 1. Particularitatile pietei turistice /224 9. 2. Cererea turistica si factorii determinanti ai consumului turistic /227 9. 2. 1. Motivatia turistica /228 9. 2. 2. Factorii sociali si economici /231 9. 3. Oferta turistica si comercializarea produselor /234 9. 3. 1. Politici destinate organizarii si lansarii ofertei turistice /235 9. 3. 2. Comercializarea ofertei pe piata turistica /239 PARTEA a III-a   METODE SI INSTRUMENTE DE EVALUARE A  CUNOSTINTELOR Capitolul 10. EVALUAREA SEMESTRIALA LA NIVELUL ORELOR DE CURS /247 10. 1. Proiectarea demersului de evaluare si examinare /247 10. 2. Tipuri de itemi. Recapitulare / 259 10. 2. 1. Itemi cu alegere multipla / 259 10. 2. 2. Itemi de completare a spatiilor libere / 270 10. 2. 3. Itemi de asociere / selectie / 276 10. 2. 4. Itemi pe baza de suport cartografic /281 10. 2. 5. Itemi subiectivi (care solicita un raspuns deschis) / 287 Capitolul 11. METODE COMPLEMENTARE DE EVALUARE SPECIFICE  ORELOR DE SEMINAR /289 11. 1. Obiectivele seminarului de Geografia turismului /289 11. 2. Proiectul semestrial /291 11. 2. 1. Organizarea si valorificarea spatiului turistic in (…tara sau regiunea turistica X…) /293 11. 2. 2. Analiza indicatorilor de performanta turistica in regiunea geografica X /300 BIBLIOGRAFIE /305 ANEXA 1. Clasamentul mondial dupa indicatorii de performanta turistica – TOP 100 / 310 ANEXA 2. Indicatorii de performanta turistica pentru principalele regiuni geografice ale Terrei /313 ANEXA 3. Lista monumentelor inscrise in Patrimoniul Mondial U. N. E. S. C. O. /331
Detalii
ISBN:9786062800659
Numar Pagini:356
Format:20x15
Anul publicării:2014
Day
Hour
Min
Sec
49.50Lei
55.00Lei
TVA: 49.50Lei