Cercetari de marketing. Teorii si aplicatii - Cristina Maria Stoica, Elena Lidia Alexa

Genius
Cercetari de marketing. Teorii si aplicatii - Cristina Maria Stoica, Elena Lidia Alexa
Lucrarea "Cercetari de marketing. Teorie si aplicatii" se concentreaza asupra aplicatiilor specifice acestui domeniu, punand accentul pe metodele numerice folosite pentru a rezolva problemele practice. Utilizarea colectiei de programe statistice SPSS, precum si a bibliotecilor SLATEC, IMSL si NAG, este recomandata pentru a acoperi o gama larga de subiecte, cum ar fi descrierea notiunilor de baza, alegerea scalei, studiul populatiei si al esantionului, precum si analiza regresionala uni si multivariata. Aceste aplicatii sunt ilustrate prin rezolvarea unor probleme concrete de marketing.
Detalii | |
ISBN: | 9789731157771 |
Numar Pagini: | 296 |
Format: | 20x15 |
Anul publicării: | 2010 |
Limba: | Romana |
36.90Lei
TVA: 36.90Lei
- Disponibilitate: In Stoc
- Editura : C.H. Beck
- Autor : Cristina Maria Stoica ,